Hartelijk welkom bij Niels Slaapcomfort ... Onbetwiste uw grootste slaapkamerspecialist op internet met het allergrootste assortiment.

    Onderzoek en Adviesbureau Enneus heeft een Klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd voor Niels Slaapcomfort. Thema's die aan bod kwamen waren onder andere netheid van de winkel, service en klantvriendelijkheid. Daarnaast werden door de 75 respondenten op verschillende fronten rapportcijfers gegeven aan 'dé beddenspecialist van Noord Nederland'. Niels Slaapcomfort scoord een rapportcijfer van: 8,2 Op www.enneus.nl vind u meer informatie. ________________________________________________________________________________________________________________________________ Klanten erg te spreken over Niels Slaapcomfort. Deskundig, betrouwbaar en een persoonlijke benadering. Het zijn termen die Niels Slaapcomfort typeren, zo blijkt uit extern onderzoek door Onderzoek en Adviesbureau Enneus. In een uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek dat de Asser beddenspeciaalzaak in de zomer liet uitvoeren bleek daarnaast ook dat de service en klantvriendelijkheid van het personeel sterke punten zijn van de winkel aan de Rolderstraat. ‘Ik ben er erg blij mee dat uit het onderzoek is gebleken dat klanten zo tevreden zijn over onze winkel’, zo vertelt eigenaar Niels Vanderveen. ‘We horen vaker positieve reacties van klanten, maar een echt klanttevredenheidsonderzoek hadden we nog nooit laten uitvoeren. Natuurlijk was dat best spannend, maar door naar de je klanten te luisteren kun je alleen maar beter worden’, aldus Vanderveen. ‘En dus hebben we het Groninger onderzoek- en adviesbureau Enneüs benaderd om een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren.’ ‘De resultaten voor Niels Slaapcomfort waren inderdaad niet slecht’, zo bevestigt onderzoeker Arjan Rozema van Enneüs. ‘Het gemiddelde cijfer dat werd gegeven op thema’s als dienstverlening, service, klantvriendelijkheid en inrichting van de winkel kwam uit om een 8,2. Een zeer ruime voldoende dus’. Ondanks de voornamelijk positieve reacties van de ondervraagde klanten werd Niels Slaapcomfort ook voorzien van tips en suggesties. ‘Heel interessant’, aldus Vanderveen. ‘Dat zijn toch aandachtspunten die er voor kunnen zorgen dat de tevredenheid van onze klanten nog verder omhoog gaat. Het onderzoek biedt dus ook nog eens volop uitdagingen voor de toekomst’, zo besluit de enthousiaste ondernemer.